ШКОЛИ – КОЛЕДЖ: ПАРТНЕРСТВО ЗАРАДИ УСПІХУ!
30 січня 2025 року відбулася педагогічна рада «Адаптація студентів першого курсу до нових умов навчання у педагогічному коледжі».
Питання адаптації – надзвичайно важливе, тому на відверту розмову були запрошені керівники закладів освіти Нікопольщини, щоб спільно обговорити проблеми адаптації першокурсників у військовий час за дистанційною формою навчання.
Розпочинаючи педраду, в.о. директора, кандидат педагогічних наук Любов КРАМАРЕНКО зауважила: «Коли до нас вступають випускники шкіл, то на початку навчання ми бачимо результат роботи вчителів, а коли наші студенти проходять різні види педагогічної практики, влаштовуються на роботу у рідну Альма-матер – то можна вже відчути результат роботи педагогічного колективу коледжу. Тривалий дистанційний режим навчання, труднощі комунікації, тривожність і психо-емоційні переживання здобувачів освіти - все це потребує об’єднання зусиль усіх педагогів для подолання викликів сьогодення у становленні майбутніх учителів та вихователів».
Завідувач відділення Олеся ЗЛИНЬКО проаналізувала кількісний і якісний склад студентів першого курсу, висвітлила відмінності в організації освітнього процесу між школою і коледжем, запропонувала план заходів подальшого «занурення» учорашніх школярів у професію педагога.
Класні керівники нового набору Катерина ЮХИМЕНКО, Максим КАЛАШНИК, Марія КАРПАЧОВА, Ганна ПІЗНЯ надали порівняльний аналіз успішності студентів при вступі і по закінченню семестру, ознайомили із соціальним паспортом навчальних груп, презентували портфоліо студентських колективів, із любов’ю та захопленням розповіли про кожного першокурсника.
Практичний психолог Ельдар СРІБНИЙ представив результати діагностичної роботи та тренінгових занять із студентами нового набору, наголосив на труднощах адаптації, надав рекомендації педагогічному колективу щодо роботи зі студентами.
Колишня випускниця Нікопольського педагогічного училища, а нині директор гімназії №6 Нікопольської міської ради Ірина СІЧКАРЕНКО з теплотою згадала про добрі традиції храму педагогіки зі сторічною історією: випускники шкіл – в надійних руках!
Лише у тісній співпраці можна підготувати справжнього педагога. Вірмо в нашу спільну мету та працюймо задля майбутнього України!
МРІЄМО ПРО ПЕРЕМОГУ!
ВІРИМО В ПЕРЕМОГУ!
ПРАЦЮЄМО З ВІРОЮ У ПЕРЕМОГУ!
27 грудня 2024 року у Нікопольському педагогічному коледжі відбулися збори трудового колективу спільно з педагогічною радою, присвячені річному звіту про реалізацію стратегії розвитку КЗ "Нікопольський фаховий педагогічний коледж" ДОР" у 2024 році.
В.о.директора коледжу, кандидат педагогічних наук Любов КРАМАРЕНКО відзначила, що минулий 2024 рік був нелегким, але, завдяки системній і злагодженій роботі колективу, ми не просто впоралися із надважкими випробуваннями, але й маємо значний доробок досягнень, успіхів, перемог.
В ході звіту керівником проаналізовано роботу адміністрації та педагогічного колективу по формуванню контингенту студентів, внутрішнє забезпечення якості освітньої діяльності, розвиток наукового потенціалу та співробітництво, кадровий потенціал коледжу, методична робота викладачів, практична підготовка здобувачів освіти, робота зі стейкхолдерами, результати моніторингу працевлаштування випускників, виховання студентської молоді та розвиток студентського самоврядування, фінансова та адміністративно- господарська робота упродовж року.
В 2024 році коледж дав путівку у самостійне педагогічне життя 42 вчителям початкових класів ЗЗСО і 80 вихователям ЗДО. Уже вдруге серед випускників коледжу бакалаври з початкової освіти - 14 осіб. Освітній процес забезпечують 33 штатні викладачі, 70% яких мають вищу кваліфікаційну категорію і майже 50% - педагогічне звання «викладач-методист». Серед педагогів - 6 кандидатів наук і 1 доцент.
Протягом року на нашій базі проведено дві науково-практичні конференції, у яких взяли участь 338 здобувачів освіти та аспірантів, 128 викладачів закладів вищої і фахової передвищої освіти з різних міст України. Серед викладачів-учасників конференцій: 10 докторів і 47 кандидатів наук. Коледж продовжує розвивати партнерські відносини з провідними закладами вищої освіти України та Польщі, з управліннями освіти Марганця, Нікополя, Покрова.
Пишаємося і нашими студентами – переможцями Міжнародних мовно-літературних конкурсів, всеукраїнських онлайн-олімпіад з української мови і літератури, біології, хімії, регіональних олімпіад із психолого-педагогічних дисциплін початкової і дошкільної освіти серед студентів фахових педагогічних коледжів Південного регіону України. Студенти Олексій ЮХНО та Юлія ДАВИДЧЕНКО відзначені стипендією ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ.
Серед пріоритетів-2024 - підтримка Збройних сил України (плетіння маскувальних сіток, виготовлення окопних свічок, проведення благодійних акцій, адресна фінансова допомога ЗСУ, написання листів захисникам тощо); психологічна допомога (проведення психологічних тренінгів, робота віртуального кабінету практичного психолога).
Як бачимо, резюмувала Любов Іванівна, попри особливі умови роботи, нам вдалося досягти запланованих результатів, передбачених річними та перспективними планами роботи та сформувати сприятливі передумови для діяльності у наступному році.
МІСІЮ ТА ВІЗІЮ ВИЗНАЧЕНО… ПРАЦЮЙМО!
Шукайте цензора в собі… Саме ці слова Ліни КОСТЕНКО спонукали колектив
Нікопольського фахового педагогічного коледжу провести самоаналіз освітньої
діяльності з реалізації освітньої програми (ОП) «Початкова освіта» підготовки
здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем.
Результати
самоаналізу презентували 28 листопада на засіданні педагогічної ради.
Експертна група, яку очолила кандидат психологічних наук, заступник
директора з науково-методичної роботи Людмила СЕМЕНЧА працювала за такими
напрямами:
Олена ЖАДЬКО – гарант освітньої програми, кандидат педагогічних наук, досліджувала унікальність програми, її
відповідність місії і стратегії коледжу;
Наталя КОРНЄЄВА – заступник директора з навчально-виховної роботи, проаналізувала структуру і зміст ОП, особливості
контрольних заходів та оцінювання здобувачів вищої освіти, дотримання
академічної доброчесності;
Тамара ШАХМАТОВА – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач навчально-методичної лабораторії бакалаврату,
зупинилася на проблемах визнання результатів навчання бакалаврів у
формальній і неформальній освіті;
Антоніна ТУРОВСЬКА – завідувач навчально-виробничої практики, звернула увагу колективу на практикоорієнтований
зміст програми, важливість залучення стейкголдерів як індикаторів
відповідності програмних результатів навчання тенденції розвитку ринку праці;
Олена МИХАЙЛИК – завідувач навчально-методичного кабінету, окреслила шляхи професійного розвитку викладачів бакалаврату для
внутрішнього забезпечення якості освіти;
Катерина ЮХИМЕНКО – представник методичного об'єднання класних керівників, доповіла про результати
моніторингу працевлаштування та кар’єрного зростання випускників.
Керівник експертної групи Людмила СЕМЕНЧА акцентувала увагу на важливості поєднання
навчання та наукових досліджень, вказала на сильні і слабкі сторони освітньої
програми, перспективи розвитку.
Підсумовуючи роботу групи, керманич коледжу, кандидат педагогічних наук Любов КРАМАРЕНКО націлила колектив на
продуктивну роботу, відповідальність перед державою за якість педагогічних кадрів.
Ця жорстока війна обов'язково закінчиться… Віримо в мирне майбутнє,
наближаємо його. Українські діти достойні найкращих учителів!