Кабінет практичного психолога

КОНФЛІКТ ЯК МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ ЗРОСТАННЯ: НАВИЧКИ КОНСТРУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

20.05.2025 р. на базі Нікопольського фахового педагогічного коледжу було проведено тренінгове заняття «Психологія конфлікту», метою якого стало формування навичок ефективного вирішення конфліктних ситуацій у майбутніх педагогів.

У заході взяли участь студенти груп П-22 та П-23. Спікером тренінгу виступив практичний психолог коледжу Ельдар СРІБНИЙ.

Під час тренінгу учасники обговорили поняття конфлікту, його причини та наслідки, ознайомилися зі стратегіями поведінки у конфліктних ситуаціях – боротьбою, ухиленням, поступливістю, компромісом та співпрацею. Використовуючи інтерактивну вправу «Яблуко і черв’як», студенти практично закріпили свої знання, навчаючись гнучко застосовувати різні стратегії залежно від ситуації.

Особливу увагу було приділено навичкам ефективної комунікації в конфлікті, зокрема використанню «Я-висловлювань» замість звинувачень. Вправи на перефразування конфліктних реплік допомогли учасникам краще зрозуміти, як конструктивно висловлювати свої емоції та потреби.

На завершення заняття студенти взяли участь у рефлексії, поділившись своїми відкриттями та враженнями, а також отримали практичні рекомендації щодо конструктивної поведінки у конфліктних ситуаціях.

Щиро дякуємо учасникам за активність, відкритість і готовність до саморозвитку!

МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ'Я ПІД ЧАС ВІЙНИ. 09 жовтня 2024 року до Всесвітнього дня ментального здоров'я на базі КЗ «Нікопольський фаховий педагогічний коледж» ДОР» в змішаному форматі було організовано і проведено тренінгове заняття «Ментальне здоров'я під час війни: як піклуватися про себе та інших», в якому взяли участь студенти 4 курсу, адміністрація, викладачі та співробітники коледжу. Спікерами виступили: кандидат психологічних наук Людмила СЕМЕНЧА, практичний психолог Ельдар СРІБНИЙ. У ході тренінгу учасники познайомилися з висловами відомих людей про здоров'я та здоровий спосіб життя, послухали і обговорили притчу «Духовний лікар», подивилися відео «Будь другом. Собі теж…». Під час мозкового штурму визначали поняття «ментальне здоров'я», розглянули причини порушень та ознаки його проблем. Також учасники відповіли на питання шкали позитивного ментального здоров'я, діагностувавши власний його рівень. Теоретичні знання було закріплено практичними вправами: «Розфарбуйте свій фізичний стан», «Лимон», «Метелик», «Постукування», «Кольори мого дня…», «Коло асоціацій», «Безпечне місце», вправа-руханка «Цифри» тощо.Наприкінці заняття його учасники відзначили важливість проведення таких заходів для всіх верств населення, особливо педагогічних працівників та майбутніх педагогів. Ними були розроблені рекомендації та правила самодопомоги і збереження власного ментального здоров‘я!